.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سارقان طلا فروشیهای گلستان به دام افتادند

رئیس پلیس آگاهی گلستان از شناسایی و دسگیری سارقان طلا فروشیهای استان خبر داد. 

سرهنگ داود سلطانی عصر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: زن و شوهری که با استفاده از یک دستگاه موتورسیکلت اقدام به سرقت طلا فروشی ها در سطح شهرهای استان گلستان می کردند با پیگیری مأموران پلیس آگاهی "رامیان" دستگیر شدند.

وی گفت: در پی دو فقره سرقت ناموفق طلافروشی در شهرهای دلند و خان ببین در حوزه استحفاظی شهرستان "رامیان" اکیپی از مأموران پلیس آگاهی این شهر تلاش جهت شناسایی و دستگیری متهمان را آغاز کردند.

وی افزود: هنگامی که تحقیقات میدانی کارآگاهان در این رابطه ادامه داشت چندین فقره سرقت شکایت مشابه در دیگر شهرها به پلیس آگاهی استان ارسال شد.

سرهنگ سلطانی تصریح کرد: پس از مطرح شدن آخرین شکایت به مأموران و بررسی صحنه سرقت ها مشخص شد تمامی این سرقت ها با استفاده از یک دستگاه موتورسیکلت و توسط یک زن و مرد صورت گرفته است.

رئیس پلیس آگاهی استان ادامه داد: با استفاده از اطلاعات به دست آمده و استفاده از منابع اطلاعاتی و خبری سرانجام متهم در شهرستان علی آباد کتول دستگیر و در بررسی از خورجین موتورسیکلت و یک تیغه قمه که جهت شکستن شیشه طلافروشی ها از ان استفاده می شد به همراه ماسک مشکی کشی مخصوص سرقت، میله الماسی، سیم چین، قیچی حلب بری، مقادیری مواد مخدر شیشه و یک عدد میله فلزی با دسته پلاستیکی مخصوص سرقت اشیاء از محفظه های باریک کشف و ضبط شد.

رئیس پلیس آگاهی گلستان گفت: با اطلاعات به دست آمده از متهم همسر وی شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.

وی با اشاره به سوابق کیفری متهم افزود: وی که از سارقان سابقه دار بوده و تاکنون طی هفت فقره سابقه سرقت متحمل 10 سال حبس شده است.

سرهنگ سلطانی گفت: تحقیقات مأموران جهت شناسایی و دستگیری مالخرها ادامه دارد.مهر/1290


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.612 seconds.